söndag 27 oktober 2013

Forma Book Blog Award 2013

Som så många andra har skrivit kan man nu sedan ett par veckor rösta på era/våra favoritbloggar i årets upplaga av Forma Book Blog Award 2013.

Nomineringar sker i tre olika kategorier: Årets bästa bokblogg, Årets nischade blogg samt Årets bokrecension.

Så se till att rösta på din favoritblogg. Skulle nu någon nominera min blogg så tackar jag så hemskt mycket i förhand :)

Klicka in er här för att nominera era favoritbloggar. Själv har jag redan nominerat ett par stycken. Fram till 31 oktober kan man nominera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.