söndag 11 augusti 2013

Spännande nytt från Robert Kviby

Jag har fått nöjet att läsa Robert Kvibys nya bok "Listan" innan den släpps. Har kommit ca 80 sidor in i boken och jag kan tala om att den är riktigt lovande utan att avslöja för mycket :) 

Klicka nedan för att se trailern för boken. Jag ryser till lite av att titta på denna trailer, fast på ett bra sätt. Jag kan även passa på att avslöja att ni kommet att ha möjlighet att läsa denna bok alldeles kostnadsfritt från den 19/8.

Den 19 augusti släpps LISTAN exklusivt som e-bok på robertkviby.se. LISTAN är uppföljaren till Robert Kvibys debutroman DE KORRUPTA, som mottogs med lovord våren 2012.
Boken är gratis under en begränsad tid av 10 dagar, men ett alternativ att betala finns om man vill stötta författaren. Man får då välja själv vilken summa man vill betala. Möjligheten att ge bort boken gratis till en vän
finns också genom delningsfunktioner. Detta sätt att lansera en bok har inte gjorts i Sverige tidigare. - Från pressreleasen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.