tisdag 2 april 2013

Top ten Tuesday #4

Veckans Top ten Tuseday fråga lyder: Top Ten Characters I Would Crush On If I Were Also A Fictional Character.

Denna vecka var inte lätt faktiskt. Som vanligt är det ingen inbördes ordning på dessa.

1.  Ung Noah Calhoun från The Notebook
Jag älskar denna bok och jag älskar Noah som karaktär.  

2. Erik Northman från Sookie Stackhouse serien. 
Men det är nog mest för att det är Alexander Skarsgård som spelar honom i TV-serien True Blood. Och han är så himla bra i den, I like me a bad boy ;)

3. Augustus Waters från The fault in our stars. 
No explanation needed :) 

4. Landon Carter från A walk to remember 
Han är så himla fin i slutändadn.  

5. Skeeter från The Help
Jag har en liten girls crush på henne. 

6. Atticus Finch från To kill a mockingbird.
Man måste ha läst boken för att förstå :)

Jag kommer faktiskt inte på flera.

4 kommentarer:

  1. Spännande! Jag ska snart läsa både din femma och sexa :)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. eller hur Miriam...mmmmmm dregel asså :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.