onsdag 13 februari 2013

Första bokreabeställning

Jag måste säga att årets bokrea på nätet inte är så jättemycket att hurra för. Hoppas det kommer fler bättre reaböcker. Syster och jag planerar att givetvis ta oss till Akademibokhandeln och Bokia och kolla när rean börjar.

Men jag har ändå hittat ett par böcker som jag har klickat hem. Här är de jag klickat hem:

Från Bokus: 


Jag gillar egentligen att först läsa boken innan jag ser filmen, men jag har faktiskt  redan sett filmen En dag. Boken kostade 19 kr.

Från CDON: 


Jag har läst hela Hunger games trilogin på engelska, lånade dem av en kollega förra året. Så nu klickade jag hem hela trilogin fast på svenska då det var så bra pris. Shutter Island - Patient 67 har jag sett filmen men inte läst boken, kostade 16 kr.

Har ni förbokat några böcker än? 

8 kommentarer:

  1. Jag har inte läst Hungerspelen-triologin, men har sett filmen och tyckte att den var rätt bra. Syrran har läst böckerna och tyckte om dom, så jag har väl småfunderat lite på att läsa böckerna.

    Sv. Jag giillar inte heller Tokyo drift. Den är inte lika bra som dom andra, orginalkaraktärerna är inte med, och av nån anledning ska den utspela sig efter dom andra... Så det blir bara konstigt när den är mitt i. Dom kunde väl ha kommit på den senare.. :) Eller att det var en släkting till nån så det haft nån koppling till dom andra karaktärerna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan verkligen rekommendera denna trilogi. Jag läste de första två efter varandra och den sista vid ett senare tillfälle, blev lite för mycket med alla tre på en gång kände jag :)

      Radera
  2. Nae, men jag har hittat typ en på varje hemsida som jag kan tänka mig vilket är lite irriterande :P Fast på Cdon och adlibris gör det ju dock inget då frakten ändå är gratis :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är faktiskt förvånad att jag inte har hittat flera ;) men lika bra för min plånbok :)

      Radera
  3. Jag har inte förbokat något än, men det finns många böcker jag vill ha. Ska kolla vad som är med på rean och beställa lite sen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kollade verkligen igenom alla sidor, CDON, Adlibris osv men hittade inte så många jag trodde att jag skulle hitta.

      Radera
  4. har förbokate en hel del. Först tyckte jag inte rean var bra och helt plötsligt har jag massor att hämta ut,haha!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, härligt Veronica :) hoppas att man hittar några bra böcker i bokaffärerna också :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.