tisdag 1 januari 2013

Twilight Saga White Edition

Jag älskar Twlight sagan. Älskar de böckerna. Jag har dem på engelska sedan tidigare. Dessa ovan fick jag för ett tag sedan av en vän. Jag blev hur glad som helst, de är sååååååå snygga ni anar inte. Det är böckerna i den så kallade white edition och på engelska. De är så snygga och gör sig så snygga i bokhyllan, så mycket snyggare än de andra vanliga omslagen. Så nu ska jag här under januari månad läsa om Twilight sagan tänkte jag och läsa dessa. Peppad.


Och så här ser då Twiligt boken ut som jag håller på att läsa, loves it. 


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visst är de :) älskar dem :) så tänkte att det är lika bra att läsa om böckerna :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.