torsdag 3 januari 2013

Bookhaul (#1)

Idag efter jobbet gick jag till Akademibokhandeln och köpte upp mitt presentkort jag fick av min syster i julklapp. Det var ett par böcker jag hade på en lista som jag tyvärr inte hittade då de var slutsålda. Och ett par som jag hade planerat köpa hittade jag. De hade ett erbjudande, köp 4 pocket och betala för 3. Så det erbjudandet slog jag till på. Kom hem med 8 st böcker som jag ser fram emot att läsa.

Här nedan kommer de jag köpte:

* Eldvittnet av Lars Kepler
* Gengångaren av Jo Nesbö
* Shantaram av Gregory David Roberts
* En geishas memoaren av Arthur Golden
* En liten hattaffär på hörnet av Marita Conlon-McKenna
* Dubbelbokat av Sophie Kinsella som Madeleine Wickham
* Påven Johanna av Donna Woolfolk Cross
* Nattens cirkus av Erin Morgenstern

Jag är jättenöjd med dessa och längtar att få läsa dem alla. Huh jag har nu en vääääälidgt stor hög att läsa utöver dessa böcker. Och dessa får jag nu lägga till på min lista över utmaningar/mål.

(Ursäkta kvalitén på bilderna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.