måndag 8 juli 2019

Sammanfattning: Juni 2019


Läst i juni 2019:
56. Sista färjan från Ystad av Karin Alfredsson
55. Hypnotisören - Black edition av Lars Kepler
54. Oro av Jesper Stein (Axel Steen #1)
53. Sjöbodsblues av Sara H Olsson (Tradviken #1)
52. Fredrik 2.0 av Fredrik Eklund
51. Pakten av Michelle Richmond
50. Inte utan dig av Harlan Coben
49. Henrys hemligheter av Kristina Ohlsson (Martin Benner #3) 

Totalt lästa böcker: 8 st
Antal böcker lästa på engelska: 0 st                         
Antal böcker lästa på svenska: 8 st             

Månadens bästa bok: Som ni märker har jag inte hunnit med att skriva recensioner på de böcker som blev lästa i juni. Men månadens bästa bok blev Henrys hemligheter av Kristina Ohlsson.

Månadens besvikelse: Det står mellan Oro av Jesper Stein och Pakten av Michelle Richmond.      

Nytt i bokhyllan: Helt och hållet bananas blev det i juni kan man säga. Jag gjorde ett inlägg här med de böcker som flyttade in. Nu när jag räknade hur många böcker som flyttade in var det hela 25 st, jisses. Dock flyttade det ut ca 10 böcker och det hör inte till vanligheterna. 
            
Sammanfattning av månaden: Jag är chockad att jag lyckades läsa 8 böcker i juni. Det den månaden jag har som mest att göra på jobbet. Mycket att göra med väldigt roliga projekt. Men jag spenderar i stort sett mina dagar på jobbet från ca 06:00 till 20:00 tiden. Ork att läsa finns inte när jag kommer hem om kvällarna så jag är mäkta imponerad att jag lyckades läsa som sagt 8 böcker. 
Ser att "Sista färjan från Ystad" saknas på bilden men den blev också läst i juni. 

Filmer och TV-serier recenserade i juni: 
Att se på tv denna stressiga juni månad lockade inte heller. Det blev mest att strökolla på typ Real Housewives, hjärnan orkade inte ta in så mycket annat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.