lördag 29 juni 2019

Sommarlov...ja nästan

Man skulle nästan kunna tro att denna blogg har gått på sommarlov med tanke på uppdateringen den senaste tiden. Men så är inte fallet. Juni månad är min stressigaste månad på jobbet. Mycket att göra men spännande och roliga projekt.

Jag har även börjat arbeta 100% igen efter att ha varit sjukskriven på 25% ca 8 år. Känns fantastisk att få återgå till 100% igen och att slippa Försäkringskassan. Men framförallt att jag mår toppen och stormtrivs verkligen på jobbet. Jag bytte tjänst på mitt jobb för snart ett år sen, stormtrivs i min nuvarande roll.

Läsningen har blivit lite lidande under denna månad då jag spenderat långa dagar på jobbet men jag ska komma igen :) Jag jobbar nästa vecka och har sen en veckas semester. Då ska jag bara vara, läsa och utforska skärgården är planen. Jag har delat upp min semester, har en vecka här och där. Det här med att vara långledig är inte riktigt min grej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.