söndag 9 juni 2019

Nytt i hyllan #123

Självklart har det trillat in lite nya böcker förra veckan. Den där att läsa listan blir verkligen inte mindre, den utökas ständigt.

Jag kunde helt enkelt inte låta bli när både Adlibris och Bokus hade erbjudanden på pocket. Det bara gick inte att inte låta bli att klicka hem ett gäng böcker, så himla lätt att klicka på köp eller hur?!.

Dessa blev det från Bokus.


Från Adlibris blev det dessa fyra.


En otroligt efterlängtad bok skickade Bookmark Förlag, stort tack för denna. Ser så mycket fram emot att läsa Verkanseld, den avslutande delen i denna trilogi. 


Mycket spännande bokpost hämtade jag ut från Bokfabriken. Tusen tack. Alltid kul med det lilla extra :)


Bokförlaget Polaris skickade mig denna, tack så mycket.

4 kommentarer:

  1. Jag funderade på att beställa böckerna om systrarna i pocket men sedan gillar jag inbundet bäst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pocket är så smidigt att ta med om man ska någonstans men inbundet är klart att föredra :)

      Radera
  2. Jenny Colgan och Sophie Kinsella älskar man ju! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.