tisdag 14 maj 2019

Nytt i hyllan #121

Igår när jag kom hem från jobbet låg en otroligt efterlängtad bok i brevlådan. Jag hade tänkt köpa den här då Backman är autobuy och en av mina favoritförfattare. Den ena grejen efter den andra kom emellan, samma dag jag hade tänkt gå förbi jobbet och köpa den låg ett trevligt mail från förlaget om jag ville läsa den. Jag var väldigt snabb på att tacka ja.

Stort tack till Bokförlaget Forum för boken.


Blev så nördigt glad över att den var signerad :) hade jag inte förväntat mig. Ska bara avsluta den nuvarande bok jag läser och sen slänger jag mig över denna kan jag tala om.

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt. Den verkar vara intressant. Själv väntar jag på två andra böcker som ska komma med posten. ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.