söndag 3 mars 2019

Sammanfattning: Februari 2019

Läst i februari 2019:
21. Ditt livs affär av Fredrik Backman
20. Svart som natten av Ann Cleeves (Första Shetlandskvartetten #1)
19. Hemmets trygga vrå av Cara Hunter (Adam Fawley #1)
18. Kastanjemannen av Sören Sveistrup
17. Mitt hjärta går på av Christoffer Holst
16. Silvervägen av Stina Jackson
15. Brännmärkt av Lizette Edfeldt (Imperiet #1)
14. Svarta änkan av Johanna Mo
13. Leona: Ur aska i eld av Jenny Rogneby (Leona #4)

Totalt lästa böcker: 9 st
Antal böcker lästa på engelska: 0 st                          
Antal böcker lästa på svenska: 9 st              

Månadens bästa bok: Det är svårt att välja månadens bästa bok då de flesta jag läste var bra. Men om jag ska välja en så får det bli Kastanjemannen och Leona: Ur aska i eld.

Månadens besvikelse: Alla böcker var i som sagt bra ingen av dem var en besvikelse. 

Nytt i bokhyllan: Ingen har ju missat att februari bjöd på bokrea, själv gick jag som vanligt helt och hållet lös. På bokrean fyndade jag 23 böcker och så flyttade det in 2 st recensionsexemplar. Så hela 25 böcker flyttade in denna månad och inga flyttade ut. 
            
Sammanfattning av månaden: Som jag redan skrivit så var det en bra läsmånad med många bra böcker, de höll verkligen hög nivå. Som vanligt ligger jag efter med recensionsskrivandet, så det behöver jag ta igen denna månad så jag äntligen kan ligga i fas.  

Filmer och TV-serier recenserade i februai: 
Bohemian Rhapsody
The Girl in the Spider´s Web

2 kommentarer:

  1. Jag vill ju läsa recensionerna!! Johanna MO måste jag ta tag i och läsa, så många serier att läsa ikapp :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De kommer, de kommer :) Har så många serier också att läsa ikapp, hur ska man hinna :) Johanna Mo måste du läsa, så bra.

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.