söndag 17 februari 2019

Bokcirklat om Konsten att förlora

Här står det verkligen tomt kan man säga. Jag har det lite jobbigt på det privata planet, men this to shall pass antar jag.

I tisdags var jag hos Albert Bonniers Förlag och bokcirklade med ett härligt gäng bokinfluencers (kan jag kalla mig bokinfluencer numera :)

Vi samtalade om denna bok, Konsten att förlora av Alice Zeniter, recension på boken kommer såklart. Boken släpps den 15 mars, men kan redan nu meddela att det är en fin berättelse.
Det är så trevligt att få träffa andra likasinnade bokälskare samt att få träffa förlaget. Det var ett mycket trevligt samtal som tog slut alldeles för fort. 

Det är så trevligt att bli bjuden till denna typ av event och andra bokrelaterade event. Så tacksam att förlagen bjuder mig.


Med oss fick vi dessa två böcker. Jag har sett så mycket fram emot Kastanjemannen efter att ha sett den överallt på instagram. Började på den igår och har läst halva, så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.