onsdag 12 september 2018

Nytt i hyllan #104

Det har trillat in ett par nya recensionsexemplar här hemma.

De här två, Skendöd och Skönhetens väg kommer från Bookmark förlag. Jag läste ut Blodlokan för inte så länge sen (recension kommer) älskade den boken så jag är så glad att kunna läsa fortsättningen snart. Tusen tack Bookmark Förlag.



Från Albert Bonniers Förlag fick jag denna som jag faktiskt redan har läst då vi ska bokcirkla om den på förlaget nästa vecka. Tusen tack.


Och spontanpost från Bokfabriken fick jag denna. Tack så mycket.


Så mycket böcker så lite tid som man alltid säger :) Jag har semester denna vecka så jag läser en hel del och försöker komma ikapp med mina recensioner som jag halkat efter rejält med.

2 kommentarer:

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.