söndag 22 april 2018

Nytt i hyllan #98

Det har trillat in ett par nya recensionsexemplar här hemma. Samtliga förutom en är spontan utskick. Bokfabriken skämmer bort mig med just spontana utskick och det kommer alltid intressanta och bra böcker.

Stort tack till Bokfabriken för nedan bok. Författarens Vit syren läste jag förra året så jag ser fram emot att läsa denna.


Tack så mycket till Mima Förlag för nedan bok. Ska bli intressant att läsa.


Stort tack till DareMe Publishing för denna. Jag läste Wicked Game förra året och ÄLSKADE den, gav den en 5:a i betyg. Har sett fram emot denna så mycket.
Norstedts skickade mig denna. Tusen tack.

Alltid kul när de är signerade.


Boxen nedan är helt och hållet mitt fel. Jag kunde inte hålla mig från att beställa denna box, älskar Rick Riordans böcker och har velat läsa denna serie länge. Ja först ska jag bara läsa ut Percy Jackson serien innan jag börjar på denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.